ТРЕНДИ У БУДІВНИЦТВІ НОВОБУДОВ. ЩО СЬОГОДНІ ПРОПОНУЮТЬ ЗАБУДОВНИКИ?

Ринок нерухомості не стоїть на місці і відрізняється досить широким вибором житла в новобудовах. Незважаючи на кризи, забудовники радують нас новим житлом по дуже різноманітним проектам. Завдяки посиленої конкуренції забудовники винаходять все більш нові і цікаві способи залучення покупців.

   А ми з вами розглянемо які ж тенденції на ринку нерухомості існують на сьогоднішній день, що нового і цікавого пропонують нам забудовники:

   • Одна з сучасних тенденцій на ринку — це МАСШТАБУВАННЯ від житлових комплексів до цілих мікрорайонів. Якщо раніше будувалися поодинокі будинки (забудовник міг пропонувати по одному будинку в різних районах, мікрорайонах або за містом), то сьогодні навіть самого звичайного покупця не влаштовує такий розклад. Купуючи житло, інвестор бажає отримати досить комфортну зону для проживання. Основний орієнтир на цілу інфраструктуру, а не на окремий будинок і якість його споруди.

   Тому забудовники освоюють новий формат житла, проектуючи не окремі житлові комплекси, а цілі мікрорайони — «місто в місті», де заздалегідь передбачають всі функціональні зони. Таким чином, купуючи житло на первинному ринку, інвестор заздалегідь бачить «картинку» де він буде жити, як будуть розміщені: зона відпочинку, житлова зона, зона для дітей, дитячі, спортивні майданчики, — що є досить зручним для потенційного покупця.

   • Наступна тенденція, яку ми хочемо виділити — це СЕГМЕНТАЦИЯ за цільовою аудиторією. Забудовники вже відходять від споруди житла або квартир «для всіх», але намагаються цілеспрямовано виділити потрібну аудиторію. Будується житло економ класу, житло преміум класу, бізнес класу. Отже, і комплектація даних квартир буде відповідати покупцеві, який прийде на ринок. У зв’язку з сегментацією — помилково думати, що житло економ класу неякісно, ​​без певного комфорту.

   Тут в силу вступає ще одна тенденція на ринку — це КОМФОРТ у всьому. Купуючи житло в економ класі, в порівнянні з преміум класом, ви все одно отримуєте комфорт у всьому. Ви отримуєте той же якісний будинок, гарну інфраструктуру, це можуть бути власні подвір’я, де забудовник заздалегідь продумує для мешканців всі умови. Це особиста зона комфорту. Якщо говорити про преміум класі — там передбачені власні паркувальні місця або підземні паркінги, відходячи від тенденції залишати машину біля під’їзду. Якщо це житло елітного класу — це можуть бути цілі котеджні міста з відповідною інфраструктурою. Якого класу житло ви б для себе не вибрали — сьогодні ви можете бути впевнені, що забудовник приділив належну увагу дизайну, естетичності і комфорту у всьому.

    • Ще одна нова тенденція — це SMART-КВАРТИРИ. Нашу увагу захоплює безліч бігбордів з рекламою від забудовників про нові, дешевих, функціональних smart-квартирах. Цей тренд, частково, затьмарює всі інші. У зв’язку з високими тарифами на комунальні послуги, які на пряму залежать від квадратури — зростає популярність маленьких smart-квартир, що дозволяють економити ваші кошти. Подібні квартири хороші для старту, але мінусом може виступити часта перепродаж, і як наслідок велика кількість попередніх власників.

   Що ж таке smart-квартира? Найчастіше, це квартири з невеликою площею починаючи від 15 до 30 м2, в середньому це 23-25 ​​м2. У подібних квартирах все продумано до дрібниць, де максимально функціонально використовується кожен метр, виходячи з тих вимог сучасного життя до яких ми з вами звикли.

   Тенденції на сучасному ринку нерухомості побудовані таким чином, щоб задовольнити навіть найвибагливішого покупця. Забудовники економлять час, гроші і зусилля потенційних клієнтів.

   Підводячи підсумки скажімо на які тенденції, ми можемо розраховувати, вибираючи квартиру в новобудовах:

• Перше — це масштабування від житлових комплексів, до цілих мікрорайонів.

• Друге — це сегментація ринку за цільовою аудиторією.

• Третє — це комфорт у всьому.

• Четверте — Smart- квартири на ринку.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.